Jeg har bygd Emma 2 etg. hus fra IEC-hus på Jendem utenfor Molde.
Egentlig er dette en enmanns bolig, som kan bygges i rekke.
Men IEC-hus har tegnet det om til meg, så mitt hus står alene og har en 50 kvm stor utleie leilighet i 2.etg:)

onsdag 2. november 2011

Brev fra Husbanken



I dag dumpet et brev fra Husbanken ned i postkassa. De ville bare informere om at de hadde mottatt min søknad, og at jeg kunne vente meg svar innen 6 uker. (om alle nødvendige opplysninger og vedlegg fulgte med).  
Når det gjelder husbanksøknaden, har jeg fått masse hjelp fra IEC-hus nordvest. Jeg har jo selvfølgelig aldri fylt ut en slik søknad før, og dermed var deres hjelp helt avgjørende for at jeg har fått sendt inn en slik søknad.
Veldig bra at de hjelper kundene med slike ting, for jeg tror nok ikke det er bare meg som ikke har fylt ut enn slik søknad før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar