Jeg har bygd Emma 2 etg. hus fra IEC-hus på Jendem utenfor Molde.
Egentlig er dette en enmanns bolig, som kan bygges i rekke.
Men IEC-hus har tegnet det om til meg, så mitt hus står alene og har en 50 kvm stor utleie leilighet i 2.etg:)

tirsdag 1. november 2011

Jippi... Da er jeg endelig i gang

Da er det min tur til å bygge eget hus.
Jeg gleder meg som en unge, og kan nesten ikke vente med å begynne på byggeprosessen.
Status pr. 1.november 11, er at husbanksøknaden er sendt inn, og jeg venter bare på svar.
Ventetiden bruker jeg til å tenke ut hvordan jeg skal ha det i mitt hus, og hvilke løsninger som vil passe best.
Jeg skal bo i 1. etg, ha en utleieleilighet i 2. etg som er på 50 kvm.
I tillegg til dette har jeg en ganske stor utvendig bod i 2 etg.
Skal prøve å legge ut litt tanker og ideer her i ventetiden på husbanken, og når huset begynner å komme opp - skal jeg legge ut litt bilder, og fremdriftsplaner :-)

4 kommentarer:

  1. der er du igang, ja - gleder meg til å følge med. Håper vi får hjelpe til litt underveis og da ...

    SvarSlett
  2. Lykke til med byggingen, Mina. Kanskje jeg kan komme på kaffebesøk til deg 1. juledag 2012 ???

    SvarSlett
  3. Hvordan går det med bygginga? Har du allerede starta opp motorsaga for å skjære ned tre på tomta di ...?

    SvarSlett